sobota, 2 listopada 2019

Jesień w Bergen i okolicach


Nie zdążyłam się dobrze nacieszyć letnimi widokami a tu nie wiem kiedy nastała jesień.. Czas mi leci bardzo szybko. Dużo pracy, codziennie ponad 30 kilometrów na rowerze, pobudka o godzinie 4 rano... Już tak przyzwyczaiłam się do jeżdżenia rowerem, że nawet nie mam zamiaru narazie zmieniać środka transportu. Pogoda sprzyja, rano jest przyjemnie rześko i mroźnie, więc czasem sobie jadę w samym tiszercie i spodenkach, żeby się bardziej obudzić. A w weekendy zazwyczaj góry i morsowanie. Dziś porcja zdjęć z września i października. 

Kolejna wycieczka na noc na łono natury i oglądanie panoramy miasta z góry

Jakiś randomowy biegacz wszedł mi w kadr

Centrum Bergen z góry

Most łączący Bergen i Askøy

Malolaty robiące sobie selfiaki

Takie tam jak poszłam spać w góry i nie mogłam spać

Most na Askøy tylko że po zmroku

Jakiś randomowy gościu

Jakiś randomowy smerf w tradycyjnym norweskim dziecięcym ubraniu przeciwdeszczowym

W weekendy często można spotkać ludzi latających sobie nad Bergen

Ciepły słoneczny wrześniowy weekend na Ulriken

Jak mówią ulotki najbardziej spektakularny widok w Bergen, za który Chińczycy płacą grube pieniądze żeby zobaczyć.

Samotny domek na wzgórzu, lekko się błyszczy w świetle dnia
Dosięgnąć jednak dzwonka
nie bardzo mogę, nie bardzo się da

Rozświetlone Bergen wieczorem

Zastanawiam się, o czym myślała?

Sprawiały wrażenie, jakby lubiły pozować

Moja morsowa miejscówka z drugiej strony

Blue dabadidabada

Gdy popijasz cieplutką kawusię w Esspresso House a za oknem pada deszcz

Gdyby lustrzanki potrafiły tak obrabiać jpg jak mój telefon to byłaby petarda...

Muszę przyznać że świetlne graffiti w Huaweiu działa rewelacyjnie

Dobry zestaw wycieczkowy

Sniadanie na szczycie

Aż się prosi, żeby wskoczyć

Szybka kąpiel i dalej w drogę



Gamlehaugen zawsze urocze, wiosną, latem i jesienią, nie mogę się doczekać widoku zimą

Ulubione miejsce do relaksu jak mam przerwę w pracy

Słoneczna niedziela na Fløyen

Dzień jak codzień

Takie tam przy ścieżce, scrooluj dalej

Tryb jedwabista woda w moim telefonie dobrze się nadaje do fotografowania samochodów w dzień

Standardowa droga z pracy



2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia