sobota, 25 maja 2019

Magia gór podczas mgły i deszczu




Dostałam wczoraj wiadomość - jak jutro będzie ładnie idziemy na Ulriken. Rano wstaję, patrzę przez okno - chmury, deszcz - całkiem ładnie jak dla mnie. Już raz byłam na Ulrikenie jak było słonecznie, teraz dla odmiany mogę pójść w deszcz. Także nauczona doświadczeniem ciepłe suche ciuchy w siatę, plecak dobrze zabezpieczony przed zmoknięciem i do przodu. Zanim się wszyscy zebraliśmy i ruszyliśmy, rozpadało się dość porządnie. Było zdecydowanie cieplej niż w czwartek, i co najważniejsze, nie było wiatru (najgorszy jest wiatr) więc stwierdziliśmy, że wchodzimy na górę w t-shirtach. To był dobry pomysł. Po drodze wyprzedzały nas dziesiątki osób które właśnie brały udział w biegu. Również nie wyglądali, jakby przeszkadzał im fakt, że pada deszcz. Poza tym nie szliśmy jakoś super długo, nie przemokły mi buty. Po drodze rozdawali kominy wielofunkcyjne, kolega wziął i dla mnie. Przepiękny kolor, pasuje mi do kurtki.
Chyba zapomniałam wyłączyć w telefonie poziomu piękna na selfiakach i wyglądam jak zblurowana, sorry, nie celowo. Po prostu nie chciało mi się wyciągać aparatu.



Na szczycie kawka z wielką dolewką, ogrzaliśmy się i pogadaliśmy. Kolega zaproponował snusa czyli popularną tutaj używkę na bazie tytoniu. Wygląda jak miniaturowa paczuszka herbaty. Chodzi o to, że wkłada się miedzy wargę a dziąsło i tam się wtedy wchłania nikotyna i uderza prosto do krwiobiegu bez zatruwania płuc. Powiem szczerze że po krótkiej chwili poczułam że zakręciło mi się w głowie. Dość zabawne uczucie. Ciekawość zaspokojona. Ale szybko minęło. Spokojnie, nie mam zamiaru się uzależnić. Z resztą i tak mnie nie stać na takie luksusy, dzięki Bogu.



Powyżej zdjęcia z telefonu, ponieważ padało i nie chciałam wyciągać aparatu. Jak wracaliśmy już nie padało, więc wyciągnęłam aparat i z radością fotografowałam piękny, magiczny klimat gór.
Tym razem nawet miałam wenę do obróbki. Miłego oglądania, jak zwykle dajcie znać jak się podoba. Ściskam bardzo mocno!





3 komentarze:

  1. Super fotki. Super że po pracy jest czas na takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie piękne zdjęcia, najbardziej mi się podobają zdjęcia drzew, a ty w tej czapeczce wyglądasz jak chłopczyk czternastu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź mój telefon chciał mnie upiększyć. A że wyglądam jak chłopczyk a nie jak kobieta to nie wiem czy to komplement. Ale nie mam zamiaru chodzić w góry w sukienkach i koronkach, więc trudno, będę tak wyglądać :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia