sobota, 18 maja 2019

Pierwsza wycieczka w góry - Ulriken

Dziś porcja zdjęć z wycieczki na Ulriken. W Bergen jest fajne to, że teren jest górzysty i nawet taki nawigacyjny głąb jak ja daje rade bez nawigacji. Zabudowa jest niska i z każdego miejsca widać góry, dzięki czemu wie się, gdzie się jest. Dodatkowo mieszkam przy wysokim i bardzo charakterystycznym kościele, który zawsze mi pokazuje drogę do domu.
A najlepsze jest to, że mogę po prostu wyjść z domu i iść w góry. A że zachód słońca jest po 22 to nie muszę wstawać superwcześnie, żeby zdążyć wrócić póki jest jasno. Koniec gadania, oglądajcie widoki. I koniecznie napiszcie mi jak zdjęcia bo na moim budżetowym laptopie, który tu zabrałam nie widzę nic. Dajcie znać jak kolory i czy nie przegięłam z obróbką bo ja na tym wyświetlaczu widzę wszystko jak za mgłą a wiem, że mój aparat robi dobre zdjęcia.
Tak, wszystkie zdjęcia robione moim malutkim soniaczem.
Ściskam jak zawsze najmocniej jak potrafię <3











Zwróćcie proszę uwagę na te ośnieżone szczyty w oddali, czyż nie jest to piękny widok?

Pyszny, wspaniały Kvikk Lunsj, dziękuję <3






Ciekawostka - po drodze na Ulriken jest miejsce, gdzie Norwedzy spotykają się na dugnat i sobie dbają o ogródek, palą grila i sie integrują.

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia