poniedziałek, 13 maja 2019

Wieczorny spacer po Bergen





Dziś zapraszam na spacer po Bergen. W sobotę udało mi się uchwycić wiele moim zdaniem pięknych scen. Chociaż powiem wam szczerze, że fotografowanie tutaj różni się od fotografowania w Polsce. Ci, którzy znają moją twórczość i styl wiedzą, że potrafiłam z pozoru nieciekawą scenę uchwycić na zdjęciu w ciekawy sposób. Widziałam jakiś detal, jakieś fajne światło, przymierzalam się z odpowiednim obiektywem i robiłam zdjęcie na przykład z nietypowej perspektywy i wychodziło mi coś fajnego.
Tu jest na odwrót. Widzę cały czas piękne sceny. Przeurocze uliczki, zabytkowe domki, to wszystko otoczone niesamowitą przyrodą. Widzę to dookoła siebie w 360 stopniach w 3 wymiarach , zachwycam się, chodzę z rozdziawioną gębą, robię zdjęcie i okazuje się, że na zdjęciu nie ma nic. Nawet ułamka tego co widzę.
Tyle tytułem wstępu, wiedzcie, że to co widzicie na zdjęciach to nic w porównaniu do tego, jak tu jest naprawdę.













2 komentarze:

  1. Jak dla mnie zdjęcia są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby się dało na zdjęciu pokazać to co widzą oczy twojej duszy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia